Wegens enorme drukte in de winkels is het mogelijk dat producten in de webshop niet meer op voorraad zijn. Excuses voor het ongemak.

Home » klantenService

Retouren?


Wat zijn de voorwaarden voor retourneren?
Je mag aankopen binnen 14 dagen retourneren. De bedenktijd gaat in op het moment dat je de bestelling hebt ontvangen.
Niet tevreden met het product?
De retourzending moet voorzien zijn van een volledig ingevuld retourformulier en verpakt worden in een degelijke doos ter bescherming van de producten. Het artikel moet uiteraard ongebruikt, compleet en indien verzonden in de originele verpakking, worden geretourneerd.
Is het product incompleet op defect?
Helaas kan dat gebeuren, maar dat lossen we graag op. Wanneer je een mail stuurt naar, info@debodezandvoort.nl,zullen we het probleem zo snel mogelijk oplossen.
Artikelen terugsturen
Bestellingen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst, deels of geheel geretourneerd worden. De kosten voor het retourneren van je bestelling, zijn voor eigen rekening.

 

Retouradres
De Bode t.a.v. webshop
Bodeweg 2
2042JZ Zandvoort

Retourformulier

Na ontvangst van de retourzending ontvang je van ons een bevestiging per e-mail. Terugbetaling van het te ontvangen bedrag wordt zo spoedig mogelijk uitgevoerd. Dit duurt tot uiterlijk 10 werkdagen na verwerking van de retourzending.

 

Bestellen?


Adreswijziging doorgeven
Een adres wijzigen kan jezelf doen door in te loggen in het account en daar de aanpassingen te doen.

Bestellen in de webshop
Ga naar het artikel van je keuze en klik op de knop 'AAN WINKELWAGEN TOEVOEGEN'. Heb je alle artikelen van jouw keuze in de winkelmand gelegd, dan ga je naar de winkelmand rechts bovenaan de pagina. Ben je klaar met winkelen klik dan op de knop 'Ga door naar afrekenen'.

 

Leveren?

 

Wat zijn de levertijden?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 3 dagen te laten bezorgen.Producten die groter en/of zwaarder zijn dan normaal, worden door een speciale koerier bezorgd. De levertijd is dan 4 - 8 werkdagen. De koerier neemt telefonisch contact met je op om een bezorgafspraak te maken. Mocht het product niet op voorraad zijn dan nemen we contact met je op.

 

Bezorgkosten?

Voor elk pakket rekenen wij € 5,50 aan bezorgkosten binnen Nederland. De bezorgkosten voor voor leveringen binnen Europa zijn € 9,25 voor ieder pakket.

UITZONDERING: Cadeaubonnen worden gratis verzonden, u betaald het bedrag wel van de verzendkosten maar het bedrag van de cadeaubon is in mindering gebracht.

Bestelling ophalen in de winkel?

 

Je kunt de bestelling natuurlijk ook gratis bij onze winkels op komen halen,

De Bode                            

Bodeweg 2.                     

2042JZ Zandvoort                   

 

De Bode 

Zijlstraat 93

2011 TM Haarlem

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

 

Creditcard
Je kunt de creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen
met de creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

IDEAL
Je regelt de betaling direct met jouw eigen bank, via jouw vertrouwde internet betaalomgeving. Op basis van specifieke beveiligingsmethoden van jouw eigen bank. Het verschuldigde bedrag wordt direct van jouw rekening afgeschreven. Als je telebankiert, kun jij direct gebruik maken van iDeal, zonder dat je zich daarvoor hoeft aan te melden.

Andere betaalmogelijkheden
Je kunt ook betalen via Overboeking S€PA/ SOFORT Banking

IDEAL

Creditcard

Overboeking S€PA

SOFORT Banking

Bancontact

Giropay

KBC/CBC

ING Home PAY